- مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران - http://icep.ir -

برگزاری همایش بصیرتی حلقه های صالحین بسیجیان مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی مجتمع ؛ همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه (س) همایش حلقه صالحین بسیجیان پایگاه سردار شهیدجعفرزاده مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور حجت الاسلام هاشمی مسئول حلقه های صالحین ناحیه بسیج بافق، سید فرهاد اسلامی مدیر مجتمع و فرمانده پایگاه بسیج مجتمع، رضایی پور فرمانده حوزه بسیج کارگری شهرستان، سید علیرضا طباطبایی جانشین فرمانده پایگاه و جمعی از بسیجیان در بیت الرقیه شهرستان بافق برگزار شد.

در این همایش که با مداحی کربلایی محسن قائمی و سخنرانی حجت الاسلام بلبلی نیا مدرس حوزه علمیه شهرستان انجام شد بر حفظ روحیه حسینی وار و مسئولیت پذیری احاد ملت جامعه  بویژه بیسجیان در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن تاکید شد.

مدرس حوزه علمیه شهرستان بافق در این همایش با بیان اینکه با ایمان و بصیرت می توان تمام حربه های دشمن را خنثی نمود گفت : تربیت انسان مومن، بصیر، مجاهد، فعال، انقلابی و دارای موضع از اهداف اصلی و اساسی شجره طیبه صالحین است.

وی تشکیل حلقه های صالحین را تعالی  معنوی جامعه  بسیجی و توانمندسازی آنها در عرصه های معرفت دینی، بصیرت سیاسی و مهارت تشکیلاتی دانست و افزود : همه ما سربازان نظام و انقلاب هستیم وحلقه‌های صالحین باید فضایی را که دشمن برای ایجاد شکاف بین نسل امروز و فرهنگ ایثار و شهادت ایجاد کرده است را  از پیش رو بردارد

مسئول بیت الرقیه س همچنین به اهمیت اتحاد و همبستگی بین بسیجیان اشاره نمود و گفت : میقات صالحین نشانه ی وحدت و همبستگی بین بسیجیان است که این اتحاد و همبستگی را باید حفظ کرد و در مواقع گوناگون خصوصا در برابر دشمن به نمایش گذاشت.

شایان ذکر است در پایان این همایش یک مسابقه فرهنگی در بین بسیجیان شرکت کننده برگزار و به قید قرعه به ۱۰ نفر از برگزیدگان جوایزی از طرف پایگاه شهید جعفرزاده اهدا شد .