مشاهده مطلب

      ۰۸ خرداد ۱۳۹۷      ۰             15741      اخبار اصلی, پایگاه مقاومت   Print This Post Print This Post

برگزاری نشست حلقه های صالحین پایگاه بسیج شهید جعفرزاده

به مناسبت آزاد سازی خرمشهر نشست حلقه های صالحین پایگاه بسیج شهید جعفرزاده مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع؛ به مناسبت آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت و ایثار، نشست حلقه های صالحین بسیج پایگاه مقاومت شهید جعفرزاده مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی با موضوع فرهنگ مقاومت و پایداری و تاثیرات آن در دفاع مقدس با سخنرانی حجت الاسلام طباطبایی و روایتگری یکی از راویان دفاع مقدس در بیت الرضا بافق برگزار شد.
حجت الاسلام طباطبایی در این نشست با اشاره به اوضاع سیاسی- اجتماعی دوران زمامداری حضرت علی(ع) پرداخت و گفت: زبیر پسر عمه حضرت علی(ع) بود که رابطه وی با امام داری فراز و نشیب‌های زیادی است به صورتی که یکی از مدافعان حضرت علی(ع) در سقیفه بود.
وی افزود: زبیر در شورش و قتل عثمان نقش مؤثری داشت و برای خلافت حضرت علی(ع) کوشید اما در همان اوایل خلافت حضرت علی(ع) به همراهی طلحه و عایشه و برخی دیگر به ناکثین شهرت یافتند، جنگ جمل را علیه حضرت علی(ع) سامان داد و در همین جنگ به قتل رسید.
مدیر موسسه خیریه فرهنگی بیت الرضا در ادامه سخنان خود به فضایل و خاطرات شهید جعفرزاده در دوران دفاع مقدس پرداخت.
در ادامه این نشست محمدرضا دهقانزاده، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بافق یکی از بسیجیان حاضر در عملیات بیت المقدس به تشریح این عملیات و جریان آزاد سازی خرمشهر پرداخت.
گفتنی است در پایان این نشست از متن صحبت های سخنرانان سوالاتی مطرح شد و به افرادی که جواب صحیح ارائه کردند به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: