- مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران - http://icep.ir -

برگزاری نخستین سمینار مسئولیت اجتماعی معدنکاری در ایمیدرو

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، نخستین سمینار مسئولیت اجتماعی معدنکاری با حضور غلامرضا ملاطاهری مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو، وکارشناسان شرکت های فعال حوزه معدن و صنایع معدنی برگزار شد.

در اولین سمینار مسئولیت اجتماعی معدنکاری، کارشناسان شرکت های معدنی و صنایع معدنی ایران با مباحثی همچون مقدمه ای بر مفهوم مسئولیت اجتماعی شرکتی با رویکرد خلق ارزش مشترک و آشنایی با مفهوم مسئولیت اجتماعی معدنکاری، ضرورت، بایدها، نبایدها و چالش های تدوین سند مسئولیت اجتماعی در سازمان ها آشنا شدند.

مروری بر تجربه های موفق مسئولیت اجتماعی در شرکت های معدنی مطرح دنیا و نقش فناوری در آن، بایدها و نباید های توسعه درونزا و مروری بر تجربه های علمی مسئولیت اجتماعی در ایران و چالش های اجرایی برنامه های مسئولیت اجتماعی نیز در این سمینار یکروزه مورد برررسی قرار گرفت.

پژوهش تدوین راهنمای مسئولیت اجتماعی معدنکاری از بهمن ماه ۹۶ توسط شرکت پایش معدن هوشمند و با همکاری ایمیدرو آغاز شد و در حال حاضر در مراحل پایانی است. در همین راستا هدف از برگزاری این سمینار تبیین و تاکید بر مسئولیت اجتماعی معدنکاری و به اشتراک گذاشتن یافته های پژوهش مذکور است.