مشاهده مطلب

      ۰۱ تیر ۱۳۹۶      ۰             13998      اخبار اصلی   Print This Post Print This Post

برگزاری مانور حادثه در سایت معدن میشدوان

به همت مدیریت HSE مانور حادثه با عملیات امداد در راستای آمادگی و آماده سازی پرسنل مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران، در سایت معدنی میشدوان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع ؛ در راستای آمادگی و آماده سازی پرسنل مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران، واحد ایمنی مجتمع با همکاری بهداری اقدام به برگزاری مانور حادثه( پاشیدن اسید) در سایت معدنی میشدوان نمود.

ذبیح الله داربکلایی، مسئول آزمایشگاه سایت میشداون پس از اتمام این مانور ضمن مثبت ارزیابی کردن فعالیت امدادی واحد های ایمنی و آزمایشگاه از زحمات سایر همکاران در واحد های مختلف در خصوص برگزاری این مانور تقدیر کرد.

حسین آقابابایی، مسئول واحد ایمنی مجتمع در گفتگویی با روابط عمومی، رعایت ایمنی در معادن را از مهمترین موارد پیشگیری از حوادث منجر به صدمات جانی و خسارات مالی و همچنین ایمن سازی محیط کار در معادن دانست و گفت: هدف از برگزاری این مانور آمادگی نیروهای شاغل در واحد ایمنی، بهداری و آزمایشگاه معدن و اهمیت دادن به موضوع امداد و نجات در معادن می باشد.

گفتنی است این مانور بر اساس برنامه زمانبندی واحد HSE مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران روز چهارشنبه ۳۱ خرداد در آزمایشگاه سایت معدنی میشدوان برگزار شد.

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: