مشاهده مطلب

      ۰۳ بهمن ۱۳۹۷      ۰             17014      اخبار اصلی   Print This Post Print This Post

برگزاری دومین جلسه کمیته راهبری تعالی سازمانی در مجتمع فلات مرکزی

کمیته راهبری تعالی سازمانی در مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی جهت بررسی سرویس های موبایل سازمانی و مدیریت ناوگان با همکاری شرکت ایرانسل تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی؛ دومین جلسه کمیته راهبری تعالی سازمانی با حضور مدیر و کارشناسان مجتمع فلات مرکزی و نماینده شرکت ایرانسل در  خصوص سرویس موبایل سازمانی و سرویس مدیریت ناوگان در سایت اداری میشدوان برگزار شد.

در این نشست مهندس روح اله رناسیان، کارشناس شرکت ایرانسل با معرفی سرویس موبایل سازمانی و امکانات این سرویس گفت:کاهش هزینه مکالمات، اختصاص شماره کوتاه به منظور تماس‌های درون سازمانی و اختصاص شماره به صورت سریالی از جمله مزایا و امکانات این طرح خدماتی می باشد.

خدامات مدیریت ناوگان و سایر پگیج های تکمیلی، دومین سرویس مطرح شده در این نشست بود که با نصب این سرویس بر روی ناوگان حمل و نقل مجتمع می توان قابليتهایی از جمله کنترل مشاهده لحظه به لحظه، کنترل سرعت و دريافت هشدار در صورت حركت با سرعت غيرمجاز خودرو ، محاسبه كاركرد خودرو، ميزان مصرف سوخت، كيلومتر حركتي، مقدار ساعت روشن بودن خودرو و … اشاره کرد.

در پایان به منظور بررسی اجرای این خدمات شرکت ایرانسل در مجتمع فلات مرکزی، مدیران مربوطه جهت اعلام نظر و پیگیری های لازم تعیین شدند.

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: