مشاهده مطلب

      ۲۶ آذر ۱۳۹۹      ۰             19333      اخبار اصلی, دسته‌بندی نشده   Print This Post Print This Post

برگزاری دوره آموزشی تغییرات استاندارد ایزو ۴۵۰۰۱ نسبت به استاندارد OHSAS 18001

دوره تغییرات استاندارد ایزو 45001 نسبت به استاندارد OHSAS 18001 با همکاری واحدهای آموزش و مدیریت سیستم های یکپارچه ویژه پرسنل HSEE مجتمع و پیمانکاران زیرمجموعه در سایت اداری میشدوان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع، دوره تغییرات استاندارد ایزو ۴۵۰۰۱ نسبت به استاندارد OHSAS 18001 با همکاری واحدهای آموزش و مدیریت سیستم های یکپارچه ویژه پرسنل HSEE مجتمع و پیمانکاران زیرمجموعه در محل سایت اداری میشدوان برگزار شد.

مهندس حاجی باقری، مدرس این دوره با اشاره به تغییرات صورت گرفته در خصوص ایزو ۴۵۰۰۱ گفت: استاندارد ایزو ۴۵۰۰۱ در سال ۲۰۱۸ توسط سازمان ایزو معرفی شد و این استاندارد جایگزین استاندارد OHSAS 18001  شد.

مشاور سیستم های مدیریتی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران یادآور شد: اگر سازمانی به دنبال افزایش بهره وری و دستیابی به سود آوری پایدار باشد، باید ایمنی و بهداشت پرسنل خود را در برنامه های خود قرار دهد و جهت رعایت مسائل ایمنی و بهداشتی برنامه های مدونی داشته باشد.

وی افزود: حوادث، آسیب ها و بیماری ها بر روی عملکرد افراد سازمان تاثیر گذار خواهد بود، بنابراین شناخت ریسک ها و برنامه مقابله با آن ها بسیار ضروری به نظر می رسد.

به گفته حاجی باقری، استاندارد ایزو ۴۵۰۰۱ با عنوان ایمنی و بهداشت شغلی، به همه سازمان‌ها کمک می‌کند تا ایمنی و بهداشت کارکنانشان را با کاهش ریسک و ایجاد شرایط کاری بهتر، ارتقا و بهبود بخشند.

گفتنی است در این دوره مشاور سیستم های شرکت ایمپاسکو به مواردی از قبیل: آشنایی با سازمان استاندارد جهانی، چگونگی تدوین استانداردهای مدیریتی ، چگونگی شناسایی خطر و ارزیابی ریسک ها و فرصتها و تغییرات استاندارد ایزو ۴۵۰۰۱ نسبت به استاندارد OHSAS 18001 اشاره و مطالبی را برای حاضرین در دوره بیان کرد.

 

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: