- مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران - http://icep.ir -

برگزاری دهمین دوره مسابقات امداد و اطفا حریق واحدهای شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در بافق

 

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی؛ پرهام خواجه پور در این خصوص گفت:به میزبانی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران دهمین دوره مسابقات امداد و اطفا حریق واحدهای شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در بافق برگزار شد.
مدیر ایمنی،بهداشت و محیط زیست شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران اظهار داشت: ۱۵ گروه امدادی معادن کشور در این دهمین دوره از مسابقات امداد و اطفا حریق شرکت کردند.
وی هدف از برگزاری این دوره از مسابقات امداد و اطفا حریق را سنجش آمادگی کارکنان آتش‌نشانی و ایمنی معادن و توجه به امداد و نجات عنوان کرد.
مدیر ایمنی،بهداشت و محیط زیست شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران افزود:مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران،شرکت سنگ آهن مرکزی، طلای موته اصفهان، سرب و روی نخلک نائین اصفهان، واحد پتاس خور و بیابانک اصفهان،مجتمع سرب و روی انگوران زنجان، کک سازی و پالایش قطران زرند کرمان، فسفات اسفوردی بافق یزد، سرب و روی مهدی آباد یزد و … در این دوره حضور داشتند.
خواجه پور با اشاره به اینکه گروههای امدادی معادن در ۴ آیتم به رقابت پرداختند تصریح کرد: اطفا حریق، حمل مصدوم،نقطه زنی و بالا رفتن از طناب از جمله این آیتم ها بود.
وی با بیان اینکه با نظر و رای داوران این دوره، مقام قهرمانی به مجتمع سنگ آهن جلال آباد زرند رسید خاطر نشان کرد: پتاس خور و بیابانک اصفهان و فروکروم جغتای خراسان رضوی به مقام های دوم و سوم دست یافتند.
گفتنی است لوح تقدیر و هدایای تیم های برتر با حضور مدیر HSE شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، مدیر و معاونین مجتمع معادن شرکت سنگ آهن فلات مرکزی اهدا شد.