مشاهده مطلب

      ۲۵ مرداد ۱۳۹۴      ۰             5551      اخبار ایران و جهان   Print This Post Print This Post

به گزارش ایرنا، مسوول موسسه روایت سیره شهدا در این آیین با اشاره به فضای شاد و جشن و سرور ایجاد شده در کشور همزمان با فرخنده میلاد با سعادت حضرت معصومه و آغاز دهه کرامت، گفت: علاوه بر پراکنده شدن عطر الهی در شهرها و استان های کشور، ۱۵ کشور جهان نیز به واسطه اعزام کاروان های زیر سایه خورشید از این عطر خوش بهره مند شده اند.
حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی ماندگاری با اشاره به اهمیت حضور مردم در مرقدهای مطهر حضرت معصومه(س) و امام رضا (ع)، تصریح کرد: بدون شک اگر می خواهیم این حضور توجه و تبسم این بزرگان را در پی داشته باشد، باید خود را از هر گونه گناه و معصیت پاک نگه داریم.
وی با تاکید بر رعایت حجاب و عفاف از سوی زنان در این اماکن مقدس، تصریح کرد: زنی که با ظاهری پر از گناه و به دور از حیا و عفت در این مکان ها حضور پیدا کند، نباید انتظار بر آورده شدن دعا و حاجت خود را داشته باشد.
درهمین حال به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) شهر قم آذین بندی شده و مردم با برگزاری آیین های جشن و سرور ، میلاد خجسته بانوی کرامت را به یکدیگر تبریک می گویند.
شنبه شب در جای جای شهر مقدس قم اعم از مساجد، تکایا و حسینیه ها آئین های مختلف جشن و سرور بر پا بود و سخنرانان در خصوص سیره زندگی و همچنین وقایع رخ داده در طول حیات پر بار حضرت معصومه مطالبی را بیان کردند.

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: