مشاهده مطلب

      ۳۰ دی ۱۳۹۲      ۲             3945      اخبار اصلی   Print This Post Print This Post
مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران خبر داد ؛

برگزاری مناقصه سنگ آهن دانه‌بندی معادن چاه‌گز تا یک ماه آینده

مدیر مجتمع معادن سنگ‌آهن فلات مرکزی ایران از برگزاري مناقصه توليد سنگ‌آهن دانه‌بندي و پرعيارسازي معادن سنگ‌آهن چاه‌گز به ظرفيت ۳ ميليون تن ظرف يك ماه آينده خبر داد.

به گزارش سایت مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران محمد مرشدزاده با اشاره به اينكه هم‌اكنون در حال تهيه اسناد مربوط به مناقصه توسعه معادن سنگ‌آهن چاه‌گز هستيم، گفت: اين مناقصه به صورت EPCM برگزار خواهد شد و كليه مراحل از جمله طراحي، اجرا، نصب و مديريت و راهبري به پيمانكار سپرده مي‌شود.

او با اشاره به اينكه ظرفيت توليد پيمانكار فعلي معادن سنگ‌آهن چاه‌گز حدود ۵۰۰ هزار تن در سال بوده و از تابستان امسال تاكنون نيز حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تن سنگ‌آهن دانه‌بندي در اين معادن توليد شده است، اظهار كرد: با توجه به تاكيدات رئيس سازمان ايميدرو درباره لزوم افزايش توليد و توسعه زيرساخت‌ها در مجتمع معادن سنگ‌آهن فلات مركزي تصميم گرفتيم كه مناقصه سنگ‌آهن دانه‌بندي و پرعيارسازي معادن سنگ‌آهن چاه‌گز را به ظرفيت سالانه ۳ ميليون تن برگزار كنيم.

مدیر مجتمع معادن سنگ‌آهن فلات مرکزی ایران با اشاره به اينكه تقريبا همه ذخاير سنگ‌آهن متعلق به ايميدرو واگذار شده و تنها ذخاير سنگ‌آهن فلات مركزي در اختيار سازمان باقي مانده است‌، افزود: در حال حاضر حدود ۱۰۰ محدود معدني در فلات مركزي وجود دارد و در چند ماهي نيز كه از دولت يازدهم گذشته در راستاي طرح هدفمند كردن اكتشاف، از كل محدوده‌هاي سنگ آهن فلات مركزي بازديد ميداني انجام شد و مناطقي كه داراي مشكل بودند نيز مشخص شده و در حال برگزاري جلسات با سازمانهاي مختلف از جمله محيط زيست به منظور حل اين مشكلات هستيم.

او با اشاره به وجود ۱۵ معدن در سنگ‌آهن فلات مركزي با ذخيره ۴۰۰ ميليون تني گفت: مجموع ذخيره معادن سنگ‌آهن چاه‌گز به حدود ۸۲ ميليون تن مي‌رسد.

به گفته مرشدزاده براي رسيدن به ظرفيت توليد سالانه ۳ ميليون تن دانه‌بندي در معادن سنگ‌آهن چاه‌گز به سنگ‌شكن و خردايش دستكم ۴ ميليون تني نياز است.

مدیر مجتمع معادن سنگ‌آهن فلات مرکزی ایران خاطرنشان كرد:‌ عيار سنگ‌آهن موجود در فلات مركزي در مناطق مختلف متفاوت بوده اما به طور متوسط بالاي ۴۰ درصد است. ضمن اينكه كل فروش محصول معادن چاه‌گز نيز مربوط به بازار داخلي است.

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید:

  1. پیمانکاری آرش سنگ شکن:نصب و راه اندازی ماشین الات خط خردایش و دانه بندی(شن و ماسه.سنگ اهن.مس و…
    خردایش و اپراتوری سنگ اهن(هماتیت.مگنتیت.پلاسری).مس.روی و… بصورت تناژ(بدون ماشین الات خط خردایش فقط پرسنل)۰۹۱۲۳۶۴۶۱۰۴

    شورش شکری
  2. مدیران محترم معادن چاه گز در صورت نیاز به یک پیمانکار سنگ شکن که دارای تجربه کاری بالا بوده و در زمینه خردایش دارای اکیپ بسیار قوی بوده با شماره همراه ذکر شده تماس بگیرید.با تشکر

    پیمانکاری آرش سنگ شکن با مدیریت آقای شورش شکری دارای یک دهه تجربه
    کاری در زمینه موارد ذیل بوده و دارای نیروهای متعهد و متخصص در
    زمینه خردایش و نصب ماشین آلات خردایش و دانه بندی میباشد و آماده
    هرگونه همکاری در این زمینه بصورت پیمانکاری میباشد.

    شورش شکری