مشاهده مطلب

      ۰۷ بهمن ۱۳۹۲      ۰             4002      اخبار معدن   Print This Post Print This Post

معاون وزیر و رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) اعلام كرد: برنامه راهبردی ایمیدرو اوایل سال ۹۳ با اولویت بهره مندی بیشتر از بخش خصوصی بازنگری می شود.

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، مهدی كرباسیان گفت : راهبرد جدید ایمیدرو با این دیدگاه تدوین می شود كه هر كاری را كه بخش خصوصی بهتر انجام دهد، به این بخش واگذار كنیم.
وی كه به مناسبت برگزاری چهارمین همایش چشم انداز صنعت فولاد و معدن ایران سخن می گفت، افزود: ایمیدرو در جلساتی كه با دست اندركاران انجمن ها و تشكل های بخش خصوصی معدن و صنایع معدنی داشته از آنها طلب یاری كرده تا همه امور به نحو احسن و با موفقیت به سرانجام برسد.
كرباسیان ادامه داد: در این همایش كه توسط بخش غیردولتی برگزار می شود و بزرگان صنعت فولاد جهان در آن حضور می یابند، مسایل و مشكلات این صنعت بررسی و راهكارهای لازم ارائه خواهد شد.
وی گفت: از مسئولان برگزاری همایش انتظار داریم با تحلیل ها، مقالات و نظرات كارشناسی كه در كمیته های مربوطه و كارگروه های تخصصی ارائه می شود، مسئولان را برای آینده فولاد كشور یاری و همراهی كنند.
رییس هیات عامل ایمیدرو افزود: همچنین در جلسات كارگروه معدن كه هر دو هفته یك بار با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار می شود، مباحث مهم حوزه فولاد و معادن مطرح می شود.
چهارمین همایش چشم انداز صنعت فولاد و معدن ایران با نگاهی به بازار روزهای ۲۹ و ۳۰ بهمن ماه جاری در تهران برگزار می شود.

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: