مشاهده مطلب

      ۳۱ شهریور ۱۳۹۲      ۰             3178      اخبار معدن   Print This Post Print This Post

رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران از بازنگری در برنامه استراتژیك این سازمان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)،‌ مهدی كرباسیان اظهار داشت: این اقدام با هدف همراستا شدن اهداف بلند مدت این سازمان با اهداف كلان دولت یازدهم و وزرات صنعت ،‌معدن و تجارت صورت می گیرد.
به گفته معاون وزیر صنعت ،‌معدن و تجارت ،‌ با موافقت اعضای هیات عامل و كلیه مدیران ایمیدرو مقرر شد بازنگری و اصلاح ماموریت ها، ‌چشم انداز و استراتژی در اولویت نخست قرار گیرد.
كرباسیان با بیان اینكه سند استراتژیك سازمان به تشكل ها و سازمانهای مردم نهاد برای اخذ نظرات مشورتی ارسال می شود افزود: پس از اخذ پیشنهادات، این برنامه در دو فاز به اجرا در می آید و طبق پیش بینی ها حداكثر تا پایان سالجاری بازنگری خواهد شد.
سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران پیش از این در سال ۱۳۸۳ اولین سند استراتژیك خود را تهیه و در سال ۱۳۸۹ بازنگری و اصلاحات را در این سند انجام داد كه برنامه های آن هم اینك در حال اجرا است. اكنون نیز با توجه به عوامل برون سازمانی همچون ایجاد تغییرات در اسناد بالادستی ،‌ تغییر شرایط اقتصادی و بین المللی و همچنین عوامل درون سازمانی نظیر تغییر ساختار، ‌تغییر میزان دارایی ها و … استراتژی در حال اجرا باید متناسب با شرایط پیش رو اصلاح شود.
این سازمان كه در سال ۱۳۸۱ به عنوان مهمترین نهاد توسعه ای كشور در حوزه معدن و صنایع معدنی شكل گرفت ماموریت توسعه و توانمندسازی آن بخش ها را در چارچوب سند چشم انداز ۲۰ ساله ،‌سند استراتژی توسعه معدنی و اصل ۴۴ قانون اساسی عهده دار شده است.

 برچسب ها :

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: