مشاهده مطلب

      ۰۴ آبان ۱۳۹۲      ۰             3485      اخبار معدن   Print This Post Print This Post

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو) گفت : باید با تلاش همكاران، بتوانیم سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی را به جایگاه واقعی آن ارتقاء دهیم.
به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، دكتر مهدی كرباسیان روز چهارشنبه در مراسم جشن عید غدیر، با تبریك این روز بزرگ به تمام مسلمانان و ولایتمداران افزود: این روزها ، روز تبعیت از ائمه اطهار (ع) است و توجه به خدا و ائمه (ع) سبب حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.
وی تصریح كرد: تا زمانی كه در مسیر ولایت باشیم، خداوند نیز ما را در مسیر خدمت به مردم كمك و حمایت خواهد كرد.
كرباسیان با بیان تاریخچه ای از شكل گیری انقلاب اسلامی در ایران اظهار داشت: داشتن مبنای اعتقادی مردم در توجه به خدا و ائمه اطهار(ع) و همچنین رهبری امام خمینی (ره) سبب پیروزی انقلاب اسلامی و تشكیل نظام جمهوری اسلامی در ایران شد.
در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین اخلاقی نیا رییس شورای امر به معروف و نهی از منكر سازمان نیز ضمن تبریك عید غدیر با بیان سه توصیف از حضرت علی (ع) گفت: رسول خدا(ص) درباره حضرت علی (ع) فرموده اند كه جوهره من و ایشان یكی و پیشوای خلق بعد از من حضرت علی (ع) است.
وی با مهم خواندن پیام غدیر افزود: در خطبه سوم نهج البلاغه حضرت علی (ع) تاكید دارند كه حكومت نباید به دست نااهلان بیفتد زیرا كه خداوند از آگاهان امت پیمان گرفت كه نگذارند جامعه به سمتی برود كه نادانان می برند.
در این مراسم همچنین یعقوب مشفق سرپرست روابط عمومی عید غدیر را به تمام كاركنان سازمان تبریك گفت و خواستار تعامل و همكاری بخش های مختلف سازمان با روابط عمومی شد.

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: