مشاهده مطلب

      ۱۱ شهریور ۱۳۹۹      ۰             19008      اخبار اصلی   Print This Post Print This Post

به گزارش روابط عمومی مجتمع؛ “مهندس ابوطالب اشکوری”مدیر نظارت شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در معیت هیئتی متشکل از مدیر مجتمع، مدیر فنی–مهندسی و کارشناسان عمرانی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی و مدیران دستگاه نظارت و پیمانکار پروژه ضمن بازدید از جاده بافق – چاه گز از پیشرفت عملیات راهسازی و مشکلات این محور مطلع شد.

در ادامه این بازدید، مدیر نظارت ایمپاسکو و مدیران مجتمع در نشستی که با حضور نمایندگان شرکت فراگیتی اندیشان (دستگاه نظارت) و شرکت جهاد نصر یزد (پیمانکار پروژه) در دفتر مدیریت سایت میشدوان برگزار شد، ضمن بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل و مشکلات پروژه جهت بهبود و تسریع در عملیات اجرایی برنامه ریزی شد.

مهندس “حمید رحیمی” مدیر فنی- مهندسی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی در حاشیه این نشست با اشاره به اینکه این پروژه در حال حاضر ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: محور بافق- چاه گز ۶۶ کیلومتر می‌باشد که در حال حاضر بیش از ۱۶ کیلومتر آن آسفالت شده و ۱۲ کیلومتر آن آماده جهت انجام آسفالت می‌باشد.

گفتنی است این محور بیش از ۳۰ دهانه پل آب راه وجود دارد که بزرگترین پل موجود در این محور، پل رودخانه شور در این محور می‌باشد.

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: