- مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران - http://icep.ir -

بازدید مدیر مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی از آموزشگاه شیخ محمدتقی بافقی

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی؛ مهندس سید فرهاد اسلامی مدیر مجتمع در معیت مدیر فنی و مهندسی، مدیر امور معادن و مشاور فرهنگی مجتمع از آموزشگاه پسرانه شیخ محمدتقی بافقی بازدید کردند.

در این مراسم که مدیر و معاون آموزش و پرورش شهرستان بافق حضور داشتند، مدیر آموزشگاه و اعضای انجمن در خصوص مسائل و مشکلات آموزشگاه مطالبی را بیان کردند.

مدیر آموزش و پرورش بافق در این بازدید با اشاره به اینکه آموزشگاه شیخ محمدتقی بافقی از قدیمی ترین مدارس این شهرستان می باشد، گفت: در این آموزشگاه ۲۰۱ دانش آموز در مقطع دبیرستان مشغول به تحصیل و تعلیم هستند.

محمدرضا قاسم زاده، وجود فضای آموزشی مناسب را جزء یکی از موارد ایجاد نشاط و آرامش برای دانش آموز بیان کرد و یادآور شد: فضای حال حاضر این آموزشگاه در شان دانش آموزان نیست و این باعث تضعیف روح و روان دانش آموز و کادر آموزشی خواهد شد.

وی با اشاره به تفاهم نامه های گذشته در بحث تعمیر و بهسازی مدارس قدیمی با ارگانها و شرکت های مختلف شهرستان گفت: تا کنون اکثریت مدارس قدیمی این شهر توسط خیرین و شرکت های مختلف تعمیر و بهسازی شده است و امیدواریم مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی نیز در این راستا اقدامات ارزشمندی از خود بجا بگذارد.

مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران و کادر آموزشی و تربیتی آموزشگاه در بحث تعلیم وتربیت فرزندان این شهرستان، گفت: بنده اعتقاد دارم شهرستان بافق با توجه به سرمایه های خدادادی فراوان جای رشد بیش از این را دارد.

مهندس سید فرهاد اسلامی افزود: تحصیل دانش آموزان در مدارس غیر ایمن و این وضعیت نابسامان بازتاب خوبی نخواهد داشت و باید محیطی آرام، شاد و ایمن را برای آینده سازان کشور فراهم کرد.

وی با تاکید بر اینکه هرگونه خدمتی بتوانم انجام بدهیم، انجام وظیفه هست، خاطر نشان کرد: در خصوص بهسازی محیط این آموزشگاه در حد توان مساعدت و کمک خواهیم کرد.