مشاهده مطلب

      ۲۷ مهر ۱۳۹۲      ۰             3412      اخبار معدن   Print This Post Print This Post

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران از ایمیدرو درخواست كرد كه این سازمان هدایت سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در بخش معدن و صنایع معدنی را بر عهده گیرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، هرمز ناصرنیا در جلسه ای مشترك كه به میزبانی ایمیدرو در محل این سازمان برگزار شد با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به محدودیت دولت برای سرمایه گذاری همه جانبه در بخش معدن و صنایع معدنی و لزوم حضور بخش خصوصی داخلی و خارجی در این حوزه گفت: وظیفه دولت، هدایت منابع مالی، انسانی، طبیعی و معدنی است تا علاوه بر جلوگیری از هدر شدن منابع، بشترین استفاده از آن به عمل آید.

معاون وزیر و رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران نیز در این نشست با اشاره به اینكه جذب سرمایه گذاری داخلی با اولویت بخش خصوصی، غیر دولتی و خارجی، از سیاست های اصلی این سازمان محسوب می شود، گفت: در آینده نزدیك، طرح های آماده سرمایه گذاری معرفی خواهند شد و البته هر جا تكلیف باشد ایمیدرو مشاركت می كند.

دكتر مهدی كرباسیان در ادامه اعلام كرد: ایمیدرو از طرح های پژوهشی كاربردی در حوزه معدن، صنایع معدنی و مرتبط با این حوزه (اقتصاد معدن و صنایع معدنی یا سرمایه گذاری در آن)- كه توسط اساتید دانشگاه ها و دانشجویان فوق لیسانس و دكترا اجرا شود- حمایت مالی می كند.
معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایمیدرو در ادامه با بیان اینكه تعامل سازنده با تشكل ها به عنوان مجموعه ای از اعضای متخصص و توانمند، می تواند ما را در پیشبرد اهدافمان یاری رساند، تصریح كرد: سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران از حمایت های فكری، عملی، نقد و پیشنهاد سازمان های مردم نهاد از جمله سازمان نظام مهندسی معدن، استقبال می كند و بدون شك، از پیشنهاد های این حوزه برای بررسی، اصلاح و تكمیل استراتژی ایمیدرو بهره خواهد برد.
وی خاطرنشان كرد: در زمینه آموزش حوزه معدن و صنایع معدنی، از سازمان های مجری در قالب تفاهم نامه حمایت مالی و انسانی می شود.
همچنین رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران در ادامه، آمادگی اعضای این سازمان را برای همكاری نزدیك با ایمیدرو اعلام كرد.

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: