مشاهده مطلب

      ۰۸ مهر ۱۳۹۷      ۰             16324      اخبار معدن   Print This Post Print This Post

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، سامانه فوق توسط نهادهای نظارتی با مسئولیت سازمان بازرسی کل کشور و عضویت وزارت اطلاعات، دیوان عدالت اداری و ‌دیوان محاسبات کشور ایجاد شده و هدف آن اجرا و پایش قوانین و دستورالعمل های مرتبط با سلامت اداری همچون ارتقای نظام سلامت اداری و مقابله با فساد در دستگاه های دولتی است.

بر این اساس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، در سامانه مذکور مکلف به اجرای حدود ۳۳۰ وظیفه قانونی شده است که باید در بازه های زمانی سه ماهه، ۶ ماهه یا یکساله اجرا شود. طبق این گزارش ایمیدرو توانسته جزو بالاترین درصد رشد قرار گیرد.

این در حالی است که پیشتر با توجه به اینکه تعدادی از وظایف اعلام شده تا سال ۱۳۹۳ در مقاطع زمانی اعلام شده انجام نشده بود، این سازمان از شورای دستگاه های نظارتی امتیاز قابل قبولی دریافت نکرد به طوری که در گزارش پیشین (اول شهریور سال ۹۳) این سازمان ۶ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز کل را دریافت کرد. اما پس از آن به دنبال انجام اقدامات مورد نیاز از سوی ایمیدرو، استعلامی در شهریور ماه از شورای مذکور صورت گرفت که نتیجه آن جهش قابل توجه امتیاز این سازمان و رسیدن به امتیاز ۷۶ در سامانه ارتقای سلامت اداری و مقابله با فساد بود.

این رویداد حاصل اقدامات جمعی مدیران،‌کارشناسان و کارکنان ایمیدرو و نشانه توجه مدیریت ارشد در اجرای قوانین و دستورالعمل های در مسیر قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد است.

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: