مشاهده مطلب

      ۱۱ شهریور ۱۳۹۲      ۰             2995      اخبار معدن   Print This Post Print This Post

معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، جایگاه والایی در توسعه اقتصاد كشور دارد.
به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، مهدی كرباسیان در جمع مدیران ارشد ایمیدرو با بیان این مطلب اظهار داشت: سابقه ایمیدرو در گذشته به عنوان وزارت معادن و فلزات، حاكی از شان و منزلت ویژه این سازمان در همه جهات به ویژه حوزه اقتصاد است و باید نقش عظیم این سازمان در توسعه اقتصادی را باور داشته باشیم.
وی افزود: معادن و نفت، دو موهبت خدادادی است كه بهره برداری از این منابع، باید در مسیر سازندگی كشور و تامین معیشت مردم انجام شود.
كرباسیان با بیان اینكه كشور و دولت با محدودیت منابع مالی مواجه است، تصریح كرد: باید در چارچوب قانون و مقررات، مسیرهای متنوعی را برای تامین منابع مالی طرح های توسعه ای در پیش گرفت.
وی ادامه داد: از جمله این روش ها، استفاده از منابع بخش خصوصی و غیر دولتی با حفظ منافع دولت و مردم و همچنین، جذب سرمایه های خارجی است.
معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایمیدرو با بیان اینكه بخش معدن و صنایع معدنی، از پتانسیل رشد و نیز مزایای نسبی و مطلق مختلف جهت توسعه برخوردار است، گفت: از جمله این پتانسیل ها، وجود نیروی انسانی مجرب و كار آزموده است كه در این میان، توجه به سلامت محیط كار برای تلاش خالصانه كاركنان و ایجاد هم افزایی، به دور از تخریب همدیگر ضروری است.
وی ادامه داد: با توجه به صرف زمان قابل توجه كاركنان در محیط كار، حفظ كرامت انسانی و رعایت شئونات اخلاقی و انسانی در قبال یكدیگر، ایجاد محیط با نشاط و شاداب، فراهم سازی زمینه برای ارائه پیشنهادات و انتقادات سازنده بدون اشاره به نام افراد، از دیگر ضرورت ها برای ارتقای انگیزه شغلی محسوب می شود.
معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایمیدرو با اشاره به اینكه نوع نگاه به مقوله كار تلاش خالصانه برای رضای خدا، نقش اساسی در موفقیت و پیشرفت دارد، گفت: تلاش همزمان برای پیشرفت كشور و نیز بهر برداری صحیح از منابع ملی، حسنه و ثواب توامان را به دنبال دارد و موجب توفیق و بركت در زندگی افراد خواهد شد.

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: