- مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران - http://icep.ir -

اولین نمایشگاه و همایش تخصصی اکتشاف معادن برگزار می گردد

نخستين همايش و نمايشگاه تخصصي اکتشاف، فرصت هاي سرمايه گذاري معدن و صنايع معدني از ۲۶ تا ۲۸ آذر ماه امسال به همت دفتر امور اکتشاف وزارت صنعت، معدن و تجارت و مشارکت برخي سازمان ها برگزار مي شود.

به گزارش روابط عمومي شرکت تهيه و توليد مواد معدني ايران به نقل از ايميدرو، مهندس سيدرضا عظيمي مديرکل دفتر امور اکتشاف وزارت صنعت، معدن و تجارت با اعلام اين خبر گفت: اين همايش و نمايشگاه در اجراي تحقق اهداف زيربنايي وزارتخانه براي ايجاد فرصت هاي سرمايه گذاري و تعامل بين سرمايه گذاران بخش خصوصي، فعالان اکتشافي و سياستگذاران امور معادن کشور برگزار مي شود.

وي افزود: تحقق حمايت از کار و سرمايه ايراني در حوزه اکتشاف، معرفي معادن و فرصت هاي سرمايه گذاري در اين بخش و جذب سرمايه گذاري داخلي و خارجي از جمله اهداف برگزاري اين همايش و نمايشگاه است.

عظيمي با بيان اينکه اين همايش و نمايشگاه براي نخستين بار است که به صورت تخصصي درباره اکتشافات معدني برگزار مي شود، گفت: با توجه به همکاري و مشارکت سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران(ايميدرو) و سازمان زمين شناسي، شاهد حضور و رقابت بخش خصوصي نيز در اين نمايشگاه خواهيم بود.

دبير نخستين همايش و نمايشگاه تخصصي اکتشاف معادن افزود: چالش ها و فرصت هاي فراروي اکتشاف مواد معدني، ارتقاي بهره وري و کاهش قيمت تمام شده در بخش اکتشاف، فناوري هاي نوين مرتبط با حوزه اکتشاف، پتانسيل ها و استعدادهاي اکتشافي کشور و معرفي اولويت هاي اکتشافي از جمله محورهاي اين همايش است.