مشاهده مطلب

      ۰۲ دی ۱۳۹۴      ۰             5933      اخبار معدن, مجتمع   Print This Post Print This Post
با حضور رییس هیات عامل ایمیدرو و معاون سازمان حفاظت از محیط زیست در مراسمی، ۱۰ دستگاه آمبولانس اورژانس به مجتمع های تابعه تحویل و از نفرات برتر دوره های ایمنی، بهداشت و محیط زیست(HSE ) تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، در مراسم افتتاح دومین همایش ایمنی، بهداشت و محیط زیست در معادن و صنایع معدنی در سال ۹۴ ، تعداد ۱۰ دستگاه آمبولانس مجهز و استاندارد به ارزش ۲٫۵ میلیارد تومان اهداء شد.
براساس این گزارش، در این همایش به صورت نمادین اسناد و مدارک پنج دستگاه آمبولانس از آمبولانس های مورد اشاره به مدیران مجتمع های سنگ آهن سنگان، جلال آباد،  فلات مرکزی ایران، سیرجان و طلای زرشوران تحویل شد.
در این مراسم همچنین به سه نفر از مدیران و کارشناسانی که دوره های آموزشی ایمنی، بهداشت و محیط زیست را با موفقیت طی کرده بودند، لوح تقدیر اعطا شد.
این گزارش می افزاید، نفرات برتر دوره های آموزشی که توسط ایمیدرو در ۷ استان کشور برگزار شد، به ترتیب علی آخوند سلمانی مدیر HSE شرکت آلومینیوم المهدی و هرمزال رتبه اول ، محمدعلی کیانی قومنجان کارشناس  HSE طرح فولاد قائنات رتبه دوم و حسین فلاح کارشناس HSE مجتمع فسفات اسفوردی رتبه سوم را کسب کردند.
یادآور می شود: ایمیدرو همچنین برای ارتقاء ایمنی در معادن زغالسنگ ۴۰۰ دستگاه “گاز سنج ” را از کشورهای پیشرفته جهت توزیع در تمام معادن زغالسنگ به ویژه معادن بخش خصوصی وارد کرده است که در مراسم امروز سه دستگاه از آن به صورت نمادین به نمایندگان شرکت های معدنی تحویل شد.
دومین همایش ایمنی، بهداشت و محیط زیست در معادن و صنایع معدنی که روز سه شنبه اول دی ماه ۹۴ در سالن اجتماعات ایمیدرو افتتاح شد، تا روز چهارشنبه به کار خود ادامه می دهد

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: