مشاهده مطلب

      ۲۳ آذر ۱۳۹۲      ۰             3770      اخبار اصلی   Print This Post Print This Post
وزير صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد ؛

اکتشافات معدنی اولویت نخست بخش معدن باشد

مهندس محمدرضا نعمت زاده در مراسم افتتاح دومين همايش و نمايشگاه معدن و صنايع معدني در مصلي امام خميني (ره) با بيان اين مطلب، افزود: شروع كار و فعاليت هاي معدني با عمليات اكتشاف معدني است و با جهش در اكتشافات معدني مي توانيم استخراج و بهره برداري را توسعه دهيم.

به گزارش مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران به نقل از شاتا؛ «مهندس محمدرضا نعمت زاده » درمراسم افتتاح دومين همايش و نمايشگاه معدن و صنايع معدني  در مصلي امام خميني (ره) با بيان اين مطلب ، افزود : شروع كارو فعاليتهاي معدني با عمليات اكتشاف معدني است وبا جهش در اكتشافات معدني مي توانيم  استخراج و بهره برداري را توسعه دهيم
وي در ادامه با خبر اينكه در دولت يازدهم ۸۰درصد پهنه بلوكه شده معدني آزاد شده است افزود: با جلب و جذب مردم عادي و تشويق آنها براي ورود به حوزه معدن ميتوان بسياري از مشكلات گذشته اين حوزه را ازميان برداشت.
به گفته نعمت زاده، وزارت صنعت، معدن وتجارت متولي سه بخش عمده اقتصادي كشور است  كه بين ۳۵ تا ۴۰درصد توليد ناخالص ملي را عهده دار است.
وزير صنعت، معدن و تجارت در ادامه تصريح كرد : در اين ميان اگر ما بتوانيم بخش معدن را فعال كنيم كمك بزرگي به اقتصاد كشور كرده‌ايم و اين موضوع با فكر و تدبير و همت دست‌اندركاران معدن و صنايع معدني و  از سويي كل صنعت، بخش تجارت داخلي و خارجي ميسر است.
وزير صنعت، ‌معدن وتجارت با بيان اينكه تامين منابع مالي مورد نياز بخش معدن تنها از طريق مصوبات دولت و مجلس كافي نيست، افزود: با ح

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

دیدگاه های بسته