مشاهده مطلب

      ۱۹ اسفند ۱۳۹۴      ۰             6230      اخبار معدن   Print This Post Print This Post

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، تولیدکنندگان بزرگ سنگ آهن کشور شامل گل گهر، چادرملو، سنگان، توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه و سنگ آهن مرکزی از ابتدای فروردین تا پایان بهمن امسال، ۲۳ میلیون و ۹۸۲ هزار و ۲۹۲ تن کنسانتره سنگ آهن تولید کردند. اما این رقم در مدت مشابه سال گذشته، ۲۳ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۴۸۰ تن بود.

در این میان، میزان تولید شرکت «گل گهر» ۹ میلیون و ۶۱۸ هزار و ۳۰۸ تن، «چادرملو» ۸ میلیون و ۶۵ هزار و ۵۲۴ تن، «سنگ آهن مرکزی» ۳ میلیون و ۲۳۵ هزار و ۲۱۱ تن، «معادن و صنایع معدنی خاورمیانه» ۲ میلیون و ۲۱۸ هزار و ۴۷۲ تن و «سنگان» ۸۴۴ هزار و ۷۷۷ تن بود.

بنا به این گزارش، ۸ شرکت بزرگ معدنی طی ۱۱ ماهه امسال، ۶ میلیون و ۵۸۹ هزار و ۴۵۳ تن سنگ آهن دانه بندی تولید کردند که نسبت به میزان تولید مدت مشابه سال گذشته (۹ میلیون و ۷۹۸ هزار و ۲۹ تن)، ۳۳ درصد کاهش نشان می دهد. از این میزان، شرکت سنگان «۲ میلیون و ۳۰۳ هزار و ۸۵۶ تن»، مرکزی «یک میلیون و ۵۷۰ هزار و ۳۳۲ تن»، جلال آباد «۸۲۲ هزار و ۶۴۱ تن»، فلات مرکزی «۵۸۵ هزار و ۴۴۳ تن»، چادرملو، «۵۶۴ هزار و ۷۲۵ تن»، میشدوان «۴۷۸ هزار و ۱۶۹ تن»، سیرجان «۲۴۷ هزار و ۱۸۷ تن» و گل گهر «۱۷ هزار و ۱۰۰ تن» تولید کرده است.

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: