مشاهده مطلب

      ۱۴ آبان ۱۳۹۱      ۰             715      اخبار معدن   Print This Post Print This Post

معاون امور معادن و صنايع معدني وزير صنعت، معدن و تجارت از افزايش ۵۰ درصدي بودجه بازرسي معادن خبر داد.

به گزارش روابط عمومي شرکت تهيه و توليد مواد معدني ايران به نقل از شاتا، «وجيه الله جعفري» با بيان اينكه اجراي طرح بازرسي از معادن به سازمان نظام مهندسي معدن منتقل شده است، افزود: انتقال برخي مسووليت‌هاي اجرايي و افزايش اختيارات سازمان نظام مهندسي در آينده‌اي نزديك انجام مي شود. وي ادامه داد: بخش قابل توجهي از مسئوليت‌هاي اجرايي را به سازمان نظام مهندسي معدن انتقال خواهيم داد و بودجه مورد نياز اجراي آن را در اختيارشان قرار خواهيم داد.

معاون وزير صنعت، معدن و تجارت بر لزوم تقويت ارتباط سازمان نظام مهندسي معدن و تشكلهاي معدني نيز اشاره كرد و گفت: سازمان نظام مهندسي معدن بايد به عنوان حلقه ارتباط بخش معدن با ساير نهادهاي معدني به خوبي نقش ايفا كند.

وي گفت: سازمان نظام مهندسي با سرعت بيشتري در مسير توسعه بخش معدن حركت كند و در فعاليت‌هاي معدني بايد دقت شود كه از اهرم هاي حركتي و توسعه‌اي فعاليت‌هاي نظام مهندسي همچون قوانين، مقررات، دستورالعمل‌ها و از همه مهمتر نيروي انساني و متخصص اين بخش به بهترين شكل استفاده شود.

جعفري با بيان اينكه سازمان نظام مهندسي معدن در حال حاضر ۲۵ هزار عضو دارد افزود: متخصصان و نيروي انساني فعال در سازمان نظام مهندسي معدن، قوه محركه فكري اين سازمان هستند. ازهمين رو بايد با تزريق نيروي متخصص در بخش معدن فضاي كار در اين بخش را بيش از پيش به صورت تخصصي اداره كنيم.

وي در پايان با بيان اينكه فضاي فعاليت در بخش معدن بايد بيش از گذشته باز و ورود افراد متخصص به بخش معدن راحت تر شود تصريح كرد: يك جوان دانشگاهي بايد بداند زمينه فعاليت در اين بخش براي او وجود دارد.

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: