- مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران - http://icep.ir -

مشکلات اخیر کشاورزان شرق اصفهان یک موضوعی سیاسی نبوده و نیست

استاندار اصفهان گفت: رسانه‌های جهان سلطه بدانند مشکلات اخیر کشاورزان شرق اصفهان یک موضوعی سیاسی نبوده و نیست.
علیرضا ذاکراصفهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه توافقات خوبی برای حل مشکلات اخیر کشاورزان شده است، گفت: مشکلات اخیر کشاورزان اصفهانی در یک فضای دوستانه و صمیمی توسط مسئولان حل شده است.
وی اضافه کرد: بیش از ۹ مصوبه برای حل مشکلات اخیر کشاورزان به تصویب رسید که به زودی اجرایی می‌شوند.
استاندار اصفهان بابیان اینکه عده ای از رسانه های استکباری در اختیار جهان سلطه به مشکلات اخیر کشاورزان از طریق فضای رسانه ای خود دامن زده‌اند تصریح کرد: رسانه های در اختیار جهان سلطه بدانند کشاورزانی که دنبال مطالبات خود به خصوص تأمین آب کشاورزی‌ در اصفهان بودند، به هیچ عنوان موضوع آن‌ها سیاسی نبوده، بلکه آن‌ها دنبال مطالبات به حق خود بودند.
وی تاکید کرد: این موضوع کوچک و حل شدنی که یک نوع آزمایش دیگر برای غربی‌ها به حساب آمد سبب شد که خوراک رسانه های استکباری را تأمین کند و به ملت برای بار دیگر به فهماند که آن‌ها دنبال ناامن کردن فضای امنیتی و سیاسی کشور هستند.
وی با بیان اینکه اکثر کشاورزانی که دنبال مطالبات خود بودند از خانواده های شهدا، آزاده و به خصوص جانبازان بودند ادامه داد:این کشاورزان در یک موضع گیری شفاف به سرعت اعلام کردند که تا آخرین قطره خون‌شان پای این انقلاب و نظام ایستاده‌ایم.
علیرضا ذاکر اصفهانی در پایان بابیان اینکه جهان غرب از همه‌ی ظرفیت‌های خود برای از بین بردن مملکت اسلامی استفاده کرده و به درهای بسته خورده است، اذعان کرد: سیاست مداران و به خصوص رسانه های استکباری در دنیا بداند که قطار پیشرفت این ملت هر روز با سرعت بیشتری نسبت به روز قبل در حال حرکت به سمت جلو است.