مشاهده مطلب

      ۳۰ دی ۱۳۹۱      ۰             1529      اخبار معدن   Print This Post Print This Post
مدير كل دفتر آمار و فرآوري داده هاي وزارت صنعت ، معدن و تجارت؛

ارائه شناسه کسب و کار شرط خدمات رسانی از سوی وزارتخانه

به گزارش “شاتا” سيد مهدي نيازي افزود : خدمات رساني از سوي اين وزارتخانه و ساير دستگاهها از تسهيلات بانكي تا سوخت و … به واحدهاي معدني ، منوط به ارائه شناسه كسب و كار است و اين در حالي است كه تنها ۵ درصد اين واحدها شناسه دارند.

نيازي كل واحدهاي معدني كشور را حدود ۶۹۰۰ واحد برشمرد و افزود: از اين تعداد ۵ هزار واحد معدني فعال هستند و يك هزار واحد در طرح به روز رساني ثبت نام كرده اند كه اين تعداد ۱۵ درصد كل واحدها را شامل مي شود و تنها ۳۵۰ واحد شناسه كسب و كار گرفته اند .

وي تصريح كرد : از سال گذشته كه طي فراخواني اعلام كرديم ارائه خدمات به واحدهاي معدني مبتني به ارائه شناسه خواهد بود ، هنوز ۹۵ درصد واحدهاي معدني شناسه كسب و كار را دريافت نكرده اند.

نيازي تاكيد كرد: انتظار از واحدهاي معدني اين است كه كمك كنند تا زيرساختهاي اطلاعاتي را كامل كنند و با توجه به رويكرد جديد وزارتخانه در حمايت از معدن است واحدهاي استاني بايد همكاري بيشتري در اين زمينه به عمل آورند تا واحدهاي معدني بتوانند براي دريافت خدمات مورد نياز خود شناسه واحد خود را دريافت كنند.

به گفته مدير كل دفتر آمار و فرآوري داده هاي وزارت صنعت ، معدن و تجارت همكاري واحدهاي صنعتي كشور را در اين زمينه بسيار خوب ارزيابي كرد و افزود : اين در حالي است كه بيش از ۹۰ درصد واحدهاي صنعتي در كل كشور شناسه دارند.
نيازي تاكيد كرد : ملاك فعاليت وهويت واحدهاي توليدي اعم از صنعتي و معدني و صنفي داشتن شناسه كسب و كار است وواحدهايي كه هنوز موفق به دريافت شناسه كسب و كار نشده اند مي توانند با مراجعه به سامانه بهين ياب ثبت نام كنند.

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: