مشاهده مطلب

      ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴      ۰             5343      اخبار معدن   Print This Post Print This Post

به گزارش سایت رسمی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی  ایران به نقل از ایمیدرو؛ شمس الدین سیاسی راد با اعلام این مطلب گفت: بودجه بخش آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو طی سال ۹۳ حدود ۱۸۶ میلیارد ریال بود که این رقم در سال جاری به ۲۵۰ میلیارد ریال رسید.
وی ادامه داد: در سال ۹۴، آموزش های حرفه ای معدن با حضور مربیان باسابقه خارجی در دستور کار قرار دارد و تلاش ایمیدرو در سال جاری، ارتقای بخش آموزش بخش معدن در شرکت های دولتی و خصوصی است.
مدیر پژوهش و فناوری ایمیدرو اظهار داشت: «طرح پیاده سازی مدیریت دانش در ایمیدرو» در حال اجراست و در این میان، مرحله شناخت بلوغ سازمانی و فرهنگ سازی و آموزش انجام شده است. مرحله پیاده سازی سامانه مدیریت دانش نیز به زودی عملیاتی می شود.
وی ادامه داد: ایمیدرو طی سال گذشته اقدامات مثبتی برای آموزش بخش معدن انجام داد که برگزاری ۹۰ دوره آموزشی برای بخش خصوصی از جمله این موارد بود.
سیاسی راد با بیان اینکه برنامه های مختلفی برای آموزش بخش خصوصی طی سال ۹۴ مورد توجه قرار گرفته است، تصریح کرد: برگزاری ۱۴۱ دوره تخصصی برای کارگران و سطوح مختلف کاردانی و کارشناسی با همکاری ایمیدرو و سازمان های «صنعت، معدن و تجارت استان ها»، «نظام مهندسی معدن ایران» و نیز «سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور» از جمله این برنامه هاست.
وی افزود: پیگیری تفاهم نامه مبادله شده میان وزارت خانه های «صنعت، معدن و تجارت» و «رفاه، کار و تامین اجتماعی» برای برگزاری برنامه های مربوط به آموزش کارگران معادن با اولویت موضوعات و موارد ایمنی از دیگر برنامه های مذکور است که برای این منظور، ۲۶۰۰ میلیون ریال اختصاص داده شده است.

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: