- مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران - http://icep.ir -

آغاز استقرار سیستم نظام جامع مدیریت دانش در مجتمع فلات مرکزی

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی؛ جلسه آغاز استقرار نظام جامع مديريت دانش در مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی با حضور مدیر مجتمع “سید فرهاد اسلامی” و سایر مدیران و کارشناسان مجتمع، “حمید ابراهیمی بسابی” کارشناس پژوهش شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و “حسن دوست آذر” از شرکت مشاوران توسعه آینده ( مجری طرح)، برگزار شد.

در این جلسه “حسن دوست آذر” از تیم مجری این طرح ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و مساعدت مدیر پژوهش و توسعه (مهندس مسکوب) و مسئول آموزش و پژوهش شرکت تهیه و تولید مواد معدنی (مهندس صادقی) به استقرار نظام جامع مدیریت دانش از آذر ماه ۹۷ در مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی اشاره کرد و گفت: نظام جامع مدیریت دانش در شرکت ها و مجموعه های شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در حال استقرار است و این طرح تا شهریور ۹۸ در مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی و سایر زیر مجموعه ها به صورت کامل انجام خواهد شد.

دوست آذر در حاشیه این نشست فعالیت های برنامه ریزی شده برای آغاز این طرح در مجتمع فلات مرکزی را ابتدا ارائه مفاهیم مدیریت دانش و فاز های پروژه مدیریت دانش عنوان کرد و اظهار داشت: موضوعات این نشست شرح مفاهیم و الزامات مدیریت دانش و همچنین تشریح فازهای پروژه برای مدیران مجموعه می باشد.

وی افزود: به منظور شناخت از کل مجموعه و پایش دانشی، جلسات مصاحبه شناخت با خبره های معرفی شده از جمله مدیر عامل و چند نفر از مدیران و کارشناسان مجتمع انجام شده است.

حسن دوست آذر، ضمن تشریح گام‌های پیاده‌سازی طرح جامع مدیریت دانش در شرکت های زیرمجموعه تهیه و تولید مواد معدنی ایران، از حمایت مدیران عالی سازمان به عنوان یکی از مهمترین عوامل موثر در پیاده سازی طرح جامع یاد کرد.

کارشناس ارشد شرکت مشاوران توسعه آینده با اشاره به اینکه در حال حاضر این پروژه در فاز شناخت مجموعه می باشد، گفت: تا یک ماه آینده نرم افزار مدیریت دانش در مجموعه تهیه و تولید نصب و کارگاه های آموزشی دانش نویسی و نرم افزار برگزار خواهد شد .

گفتنی است پس از این نشست کارشناس ارشد شرکت مشاوران توسعه آینده برای آشنایی با محیط سایت و فعالیت های اجرایی با حضور مدیران مجتمع از سایت معدن چاه گز بازدیدی بعمل آوردند.