مشاهده مطلب

      ۱۲ تیر ۱۳۹۶      ۰             14095      اخبار اصلی, پایگاه مقاومت, روابط عمومی   Print This Post Print This Post
با همکاری مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی،

یادواره شهدای ترور در بافق برگزار شد

آیت الله سلیمانی در یادواره شهدای ترور از شهید بهشتی به عنوان تبلور و فکر در تدوین قانون کشور یاد کرد و گفت: شهید بهشتی قطب قضایی کشور بود.

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی؛ یادواره شهدای ترور همراه با یاد و خاطره شهید بهشتی و شهید صدوقی با سخنرانی نماینده ولی فقیه استان سیستان و بلوچستان و با حضور فرمانده تیپ ۱۸ الغدیر استان، امام جمعه و فرماندار، روحانیون ، مسئولان و مردم ولایی بافق در بیت الرضا(ع) این شهرستان برگزار شد.
در ابتدای مراسم امام جمعه بافق ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و شهید محراب آیت آلله صدوقی و فرزند برومندش به شخصیت آیت الله سلیمانی و زمان آشنایی با وی پرداخت.
در ادامه نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان در بخشی از سخنان خود در باب مقام دکتر بهشتی گفت:  بهشتی یک ملت بود و این سخن پیر فرزانه و بنیانگذار جمهوری اسلامی بی دلیل نبود، اگر به چمران سردار گفت، اگر به مطهری گفت: مطهری پاره تن من است، اگر به رهبر گفت امید ملت و مردم، و اگر به بهشتی گفت: بهشتی به تنهایی یک ملت بود به حق بهشتی یک ملت بود.
حضرت آیت الله سلیمانی افزود: بهشتی در قانون قضایی یک قطب بود، دکتر بهشتی یعنی تبلور و این فکر بهشتی بود که خدمات بی نظیری در تدوین قانون کشور انجام داد.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: پیش از آنکه ما بهشتی را بشناسیم دشمنان نظام او را شناخته بودند، جبهه بنی صدرها، جبهه منافقین کوردل، جبهه توده ایها، اینان بیکار ننشستند و دست به ترور شخصیتهای نظام زدند. امروز خط بنی صدر از منفورترین جرنایات در جامعه است.
گفتنی است یادواره شهدای ترور و یاد و خاطره شهیدان بهشتی و صدوقی به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق و با همکاری مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی، ناحیه مقاومت بسیج بافق،  بنیاد شهید بافق و موسسه فرهنگی و مذهبی بیت الرضای بافق برگزار شد.

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: