مشاهده مطلب

      ۰۵ اسفند ۱۳۹۸      ۰             18423      اخبار اصلی   Print This Post Print This Post

پیام تبریک مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی به مناسبت روز مهندس

همزمان با پنجم اسفند، مدیر مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی در پیامی فرارسیدن پنجم اسفند زادروز خواجه‌نصیرالدین طوسی و روز مهندس را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی، مهندس “سید فرهاد اسلامی” با صدور پیامی فرارسیدن پنجم اسفند زادروز خواجه‌نصیرالدین طوسی و روز مهندس را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

نام گذاری پنجم اسفند به نام روز «مهندس» در تقویم ملی جمهوری اسلامی ایران و تقارن آن با زادروز خواجه نصیرالدین طوسی که یکی از بزرگترین چهره های علمی جهان اسلام است، موعدی برای پاسداشت تعهد و تفکر مهندسانی است که توسعه‌ساز و تحول‌آفرین بوده‌اند و با تکیه بر اندیشه‌ و عمل خود، جامعۀ امروز بشری را ممتاز و متمایز از گذشته ساخته‌اند.
اینجانب ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدای گرانقدر مهندس، از زحمات تمام مهندسانی که پرتوان و پرتلاش، با عزت و غیرت در جهت سازندگی و آبادانی ایران اسلامی کوشش می کنند قدردانی و سپاسگزاری نموده و توفیق روز افزون همه مهندسین ساعی و متعهد را در اعتلای فرهنگ و ارزش های مهندسی از درگاه ایزد منان خواستارم.
امید است مهندسین شریف این مجتمع، با تقویت اخلاق حرفه ای و داشتن روحیه خودباوری بتوانند تحولاتی عظیم در راستای ارتقاء زندگی مردم عزیزمان رقم بزنند.

 

سید فرهاد اسلامی

مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: