مشاهده مطلب

      ۱۹ بهمن ۱۳۹۴      ۰             6071      اخبار اصلی, مجتمع   Print This Post Print This Post
جدیدترین تصاویر هوایی؛

معدن سنگ آهن چاه گز به روایت تصویر

معادن سنگ آهن چاه گز در فاصله 65 کیلومتری شهرستان بافق با میزان کل ذخیره جمعا 83100000 تن و متوسط عیار آهن آن 53/16 درصد می باشد که در دوتوده تقریبا موازی شرقی و غربی متمرکز شده است.

معادن سنگ آهن چاه گز در مختصات جغرافیایی ۵ً ۲۹ ۵۵ شرقی و ۲۶ً ۰۵ ۳۲ شمالی قرار گرفته است، این معادن در فاصله ۶۵ کیلومتری شهرستان بافق می باشد. میزان کل ذخیره جمعا ۸۳۱۰۰۰۰۰ تن و متوسط عیار آهن آن ۵۳/۱۶(پنجاه و سه و شانزده صدم) درصد می باشد که در دوتوده تقریبا موازی شرقی و غربی متمرکز شده است.
عمر این معدن ۲۰ سال تخمین زده شده است و نسبت باطله برداری به ماده معدنی آن ۹۴/۳ می باشد.
حجم کل عملیات معدنی در معدن سنگ آهن چاه گز از ابتدای سال تا پایان آذر ماه ۹۴ برابر ۲٫۹۲۲٫۵۰۰ متر مکعب می باشد که میزان سنگ آهن کلوخه استخراج شده ۱۷۹٫۷۴۸ متر مکعب  و حجم باطله برداری ۲٫۷۴۲٫۷۵۲ متر مکعب است.
لازم به ذکر است با راه اندازی سنگ شکن موبایل در این معدن در ۹ ماه اول سال  ۴۱۶٫۰۹۷ تن سنگ آهن دانه بندی تولید شده است و نیز ۵۲۸٫۱۵۰ تن سنگ آهن دانه بندی به فروش رسیده است. همچنین از  کل درآمد فروش سنگ آهن معدن چاه گز ۲درصد عوارض حاصل از فروش، حسب مصوبه مقام معظم رهبری و هیئت دولت، مبلغ ۴,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال پرداخت شده است.
در حال حاضر نیز مطالعات و تست فرآوری بر روی باطله های حاصل از مگنت خط خردایش مذکور و همچنین نرمه های طبیعی خط در دست پیگیری می باشد .

 

[tribulant_slideshow gallery_id="10"]

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: