مشاهده مطلب

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۶      ۰             13372      اخبار معدن   Print This Post Print This Post

رشد ۲۶ درصدی تولید کنسانتره توسط بزرگان سنگ آهن

میزان تولید کنسانتره سنگ آهن شرکت های بزرگ معدنی طی 12 ماهه سال 95، 26 درصد رشد یافت. به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، تولیدکنندگان بزرگ سنگ آهن کشور از ابتدای فروردین تا پایان اسفندماه، 32 میلیون و 590 هزار و 63 تن کنسانتره سنگ آهن تولید کردند. این رقم در مدت مشابه سال گذشته، 25 میلیون و 801 هزار و 783 تن بود.

از این میزان، شرکت های «گل گهر» ۱۲ میلیون و ۵۵۱ هزار و ۱۰۵ تن، «چادرملو» ۹ میلیون و ۵۸ هزار و ۵۸۸ تن، «سنگ آهن مرکزی» ۴ میلیون و ۸۷ هزار و ۴۷۴ تن، «توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه» ۳ میلیون و ۲۸۲ هزار و ۷۶۴ تن، «گهر زمین» یک میلیون و ۹۲۳ هزار و ۱۱۷ تن و «اپال پارسیان سنگان» یک میلیون و ۶۸۷ هزار و ۱۵ تن کنسانتره سنگ آهن تولید کردند.

کاهش تولید دانه بندی

بنا به این گزارش، ۶ شرکت بزرگ معدنی طی ۱۲ ماهه سال گذشته، ۵ میلیون و ۹۳۱ هزار و ۶۱۸ تن سنگ آهن دانه بندی تولید کردند که نسبت به میزان تولید مدت مشابه سال گذشته (۷ میلیون و ۸۹ هزار و ۱۶۹ تن)، ۱۶ درصد کاهش نشان می دهد.

از این میزان، شرکت سنگان «یک میلیون و ۸۶۲ هزار و ۲۴ تن»، مرکزی «یک میلیون و ۸۴۹ هزار و ۸۶۰ تن»، جلال آباد «۶۳۴ هزار و ۵۱۵ تن»، فلات مرکزی «۷۴۴ هزار و ۳۰۰ تن»، میشدوان «۴۸۱ هزار و ۹۴ تن» و چادرملو ۳۵۹ هزار و ۸۲۵ تن تولید کرده است.

منبع : پایگاه خبری سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمیدرو )

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: