مشاهده مطلب

      ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸      ۰             17445      اخبار اصلی   Print This Post Print This Post

تجلیل از کارگران نمونه شهرستان بافق

همزمان با روز جهانی کار و کارگر از 27 کارگر نمونه شرکت ها، معادن و کارخانجات شهرستان بافق تجلیل و تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی؛ همزمان با هفته کار و کارگر و با حضور معادن فرماندار، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بافق از ۲۷ کارگر نمونه شرکت ها، معادن و کارخانجات شهرستان تجلیل و تقدیر شد.
در این مراسم معاون فرماندار بافق ضمن گرامیداشت هفته کارو کارگر با اشاره به سابقه طولانی نگاه فرهنگ اسلامی و ایرانی به مقوله کار گفت: در طول تاریخ اسناد و قوانین کاری از بین رفته است و این فاصله زمانی باعث ایجاد نواقص شده است.
محمدعلی طالعی، فرهنگ کار در کشور را با سایر کشورهای جهان متفاوت عنوان کرد و خاطر نشان کرد: برای رسیدن به توسعه متوازن در کشور نیاز به توسعه نیروی انسانی و فرهنگ کار در جامعه داریم که اگر به این مرحله رسیدیم و رعایت کردیم، به استقلال اقتصادی خواهیم رسید.
وی در پایان از خدمات و زحمات قشر کار در شهرستان تقدیر و تشکر کرد و گفت: موارد و مشکلات موجود در حوزه کارگری را پیگیری می کنیم و بعضاً مواردی را هم به مراجع بالاتر انتقال می دهیم.
در ابتدای این مراسم رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان بافق یکی از تهدیدات جامعه کارگری را آسیب های اجتماعی عنوان کرد و خواستار همکاری و همراهی همه جانبه همگان شد.
در پایان از ۲۷ کارگر نمونه شهرستان در حوزه های مختلف با اهداء لوح و هدیه تجلیل و تقدیر شد.

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: