مشاهده مطلب

      ۲۳ اسفند ۱۳۹۵      ۰             13066      اخبار ایران و جهان   Print This Post Print This Post
دردیدار هیات پارلمانی اتحادیه اروپا

بشار اسد: سیاست های غلط برخی کشورها باعث گسترش تروریسم درمنطقه شده است

تهران- ایرنا- رییس جمهوری سوریه گفت: سیاست های غلط برخی کشورهای اروپایی در قبال سوریه و منطقه، باعث گسترش تروریسم شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری سوریه (سانا)، بشار اسد روز یکشنبه در دمشق با هیات پارلمانی اتحادیه اروپا به ریاست خاویر کوزو نایب رییس کمیته خارجی پارلمان اروپا در دمشق دیدار و گفت و گو کرد.
در این دیدار آخرین تحولات سوریه و سیاست های اتحادیه اروپا در مورد جنگ با تروریسم و ایجاد راهکارهای مناسب برای نابودی و ریشه کن کردن آن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
بشار اسد رییس جمهوری سوریه با اشاره به وارونه جلوه دادن اخبار توسط رسانه‎های غربی در طول جنگ سوریه گفت: همین مساله باعث افزایش سفر های نمایندگان پارلمان اروپا به سوریه شده است تا از نزدیک در جریان حقایق مربوط به تحولات سوریه قرار گیرند و تصویری واقعی از آن را برای ملت‌های خود منعکس کنند.
وی افزود: سیاست‌های غلط تعدادی از کشورهای اروپایی در قبال سوریه و منطقه در راستای حمایت از تروریسم و اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه این کشورها، منجر به گسترش تروریسم در منطقه و افزایش تعداد پناهندگان شده است.
از سوی دیگر، اعضای هیات پارلمانی اتحادپه اروپا بر عادی سازی روابط دیپلماتیک بین کشورهای عضو این اتحادیه و سوریه و رفع تحریم های اعمال شده علیه این کشور تاکید کردند.

منبع : پایگاه خبری خبرگزاری ایرنا

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: