مشاهده مطلب

      ۰۳ دی ۱۳۹۱      ۰             1171      اخبار معدن   Print This Post Print This Post

نايب رئيس خانه معدن گفت: امروز سازمان ها و مراكز متعددي در امور معادن اعمال نظر و دخالت مي كنند كه اين امر نماد عيني و عملي موازي كاري است و انگيزه هرگونه سرمايه گذاري جديد را در اين بخش از بين مي برد.
«محمد رضا بهرامن» افزود: سازمان هاي منابع طبيعي ، حفاظت محيط زيست و دستگاه هاي استاني و محلي وزارت كشور از جمله تشكيلاتي هستند كه امروز در امور معادن مداخله دارند و هريك تلاش مي كند تا سلايق خود را اجرايي سازد.
وي يادآور شد: طي سال هاي پس از پيروزي انقلاب اسلامي هرگاه بحث تحريم هاي اقتصادي به طور جدي در كشور مطرح شده ، بخش معدن به عنوان گزينه گره گشاي برتر روي ميز مسئولان اقتصاد كلان كشور قرار گرفته ، اما اين موضوع در حد شعار مطرح بوده و شكل عملي به خود نگرفته است.
وي گفت: جهش صنعتي از طريق معدن در عمل نيازمند يك عزم ملي و بسيج همگاني براي هماهنگ كردن همه متغيرهاي مالي ، اعتباري و سياسي در چارچوب يك سند راهبردي است.
بهرامن همچنين با اشاره به برگزاري نخستين همايش و نمايشگاه فرصت هاي سرمايه گذاري در معادن و صنايع معدني ايران كه ۲۶ دي ماه برگزار مي شود افزود: بخش معدن نياز به برگزاري همايش هايي از اين دست دارد تا بتواند فرصت هاي سرمايه گذاري را به سرمايه گذاران علاقه مند بشناساند.

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: