مشاهده مطلب

      ۱۶ خرداد ۱۳۹۵      ۰             6657      اخبار اصلی, مجتمع   Print This Post Print This Post
با مشارکت مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران ؛

مرکز آموزش، پژوهش و حفاظت زیست بوم فلات مرکزی ایران افتتاح شد

ساختمان مرکز آموزش، پژوهش و حفاظت از زیست بوم های فلات مرکزی ایران با حمایت ایمیدرو و مشارکت مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران و به مناسبت روز جهانی محیط زیست، با حضور جمعی از مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست کشور، اداره کل حفاظت محیط زیست استان یزد و در منطقه معدنی چاه گز افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، ساختمان مرکز آموزش، پژوهش و حفاظت از زیست بوم های فلات مرکزی ایران با حمایت ایمیدرو و مشارکت مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران و به مناسبت روز جهانی محیط زیست، با حضور جمعی از مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست کشور، اداره کل حفاظت محیط زیست استان یزد و جمعی از مسئولان شهرستان بافق در منطقه معدنی چاه گز افتتاح شد.

این مرکز با هدف بهبود حفاظت از تنوع زیستی منطقه آریز و کمک به بقای نسل یوزپلنگ آسیایی و پژوهش درباره گونه‌های هم بوم با آن در منطقه فلات مرکزی ایران تاسیس شده است.
مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران با برخورداری از ۶ معدن سنگ آهن (چاه گز، میشدوان، آنومالی شمالی، زاغیها، آنومالی چاواشه، آنومالی ۵a) در محدوده استان یزد قرار دارد که محل زیست گونه های مختلف، کمیاب و با ارزش گیاهی و جانوری از جمله یوز پلنگ است.

 

[slideshow_deploy id=’6672′]

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: